Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Null hjelp til å finne en løsning på problemet. Null innsats i kundeservice. Snor seg unna å svare på spørsmål og er ikke interessert i å hjelpe kundene sine
Trygg og effektiv behandling. Særlig fornøyd med varigheten (75 dager).
Har de gjennom fagforeningen min. Har andre forsikringer i andre selskap pga pris. Der er fremtind langt unna
Jeg skal bare ha erstatning for briller - nye briller. Men at Fremtind «straffer» meg for å ta ut penger for en mnd gamle briller hvis jeg ønsker kontant utbetaling for å velge leverandør selv er ikke greit!
Svært god og rask service ved ulike situasjoner både ved reise, skade og andre saker.
Meget rask respons. På de 4 siste henvendelsene ang. sykdommer på en av mine hunder har jeg fått svar på alle sammen på bare et par dager. Dekning av de forskjellige sakene står i stil med forsikringsvilkårene.
Fikk oppgjøret veldig fort og en hyggelig person vi snakket med