Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk en akutt motorskade av stor oljelekkasje. Bilen har fast til servise på merkeverksted, aldri mellom serviser trengt å fylle på. 3 dager før skaden var bilen til EU kontroll, stod på buk, ingen melding om oljelekkasje. Fremtind kaller skaden for slitasje. Uten bil i 8 uker. Ingen støtte
Rask behandling og tilbakemelding i vår sak som gjaldt en stjålet sykkel. Oppgjøret kom fort på kontoen.
Kort saksbehandling. Ryddig saksgang. Tydelig kommunikasjon. Kan bli bedre på å opplyse om hvilke valgmuligheter man som forbruker har når det kommer til å velge verksted.
Heilt greit. Men sian dei skulle gjera jobben inne på ett soverom, kunne ein godt gitt info til dei som kom og gjorde jobben at dei hadde på seg reine klær.
Lett å få kontakt, rask behandling og vennlig og profesjonell respons
Veldig god hjelp og hyggelige kundebehandlere.Raske tilbakemeldinger.
Var en ok erfaring med kundeservice, men skulle gjerne at forsikringen skulle dekket mere innenfor de kronene man forsikrer for