Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt treg kommunikasjon med saksbehandler, men ikke noe problem med å få saken løst på en grei måte.
Dårligste forsikring og ja jeg skal si opp forsikringen dårlig erfaring og kompetanse
Bar uheldig og måtte bruke avbestillingsforsikring. Men veldig ryddig og grei saksbehandling fra Fremtind.
Rask og effektiv saksbehandling..Skadeoppgjør direkte til verkstedet, samt at verkstedet bidro med taksering og papirarbeidet.
Lett tilgjengelig kundebehandler. Effektiv gjennomføring.
Hurtig svar, god hjelp og informasjon. Hyggelige saksbehandlere
Har hatt flere saker det siste halvåret. Det er tilfeldig. Fornøyd med første sak - da tok de tak og fikset. Så har det bare blitt vrient. Sirkel-argumentering og kverulering. Dessuten veldig vanskelig og tidkrevende krav om dokumentasjon. Betaler over 4000 per måned samlet for diverse hud og hjem forsikringer. 50.000 per år over 8 år som kunde i DnB/Fremtind oppleves som 400.000 kr bortkastet.