Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri sett verre kundebehandling. Har hatt IF i alle år, aldri opplevd trøbbel der før. Siden kona er organisert, stoppet vi å betale dobbelt, da LO favør skulle være beste forsikring. Det er mulig de kan fungere i enkelt tilfeller, men om de kan finne grunn til å avslå, så gjør de det. Vi fikk elektrisk sparkesykkel stjålet fra eiendommen, vi har det på film, politianmeldt og alt er korrekt, men de avslo kravet pga den ikke var sperret på 20 km. Maken! Hadde vi hatt et uhell, så la gå, men et tyveri?? Skikkelig forbanna
Kjapp tilbake melding , og oppgjør uten å måtte sende inn utstyret , men velge reperatør lokalt
Svært seriøs og god behandling. Rask behandling på telefon og god behandling.
Lett å melde inn sak, og rask respons.. Fikk erstatning etter forventning.
Dårlig oppgjør, lang tid, idiotiske oppfølgingsspørsmål og generelt elendig behandling. Selskapet bør ikke ha ansvaret for obligatoriske forsikringer gjennom fagforeninga. Skal de snyte oss slik som det er vanlig i den bransjen, så bør det være opp til hver enkelt om de vil bruke penger på de. Finn et annet selskap!
Raske svar Gode oppdateringer underveis Bare gode erfaringer
Saken knyttet innboforsikringen ble behandlet elektronisk via skjema og svaret kom umiddelbart. Etterpå ble saken rask fulgt opp. Fikk erstatningsprodukt for ødelagt telefon.