Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Så ingen medfølelse eller medmenneskelighet. Bare de nesten 50 tusen som bilen er ødelagt for må du dekke selv og selvsagt dekker vi da heller ikke leiebil. Du er heldig da for vi dekket inntauing. Så der var vi heldig gitt.
Veldig fornøyd hurtig svar på skademeldingsskjema.
Fikk to lakkskader på kort tid min bil i forbindelse med påkjørsel på offentlig sted, det var én kjent og én ukjent motpart. Meldte inn sakene på nettskjema, enkelt og greit, og svaret kom i løpet av få timer. Fantastisk effektivt og smidig, god oppfølging. Anbefales!
Vi fikk problemer med bilen en fredag ettermiddag kl.14.15 og skulle på ferietur lørdag morgen. En telefon til Fremtind og verkstedet, og vi hadde leiebil og bilen på verksted før kl. 15.30! Makan til service skal du lete lenge etter, og i den påfølgende uken snakket vi med ulike personer hos forsikringa som alle var veldig hyggelig. Forsikringa dekket det hele og vi kom oss på ferie!!
Ufattelig treg behandlingsprosess, ikke mulig å få dialog med selve saksbehandleren, men blir kastet rundt til forskjellige kunderådgivere med lite eller ingen innsikt i saken. Har selv måtte satt igang alt av arbeid, forflytning og stått for alt av utlegg i forbindelse med stor vannskade i hjemmet. Ingen retningslinjer eller hjelp å få fra forsikringen, tross kunde av toppforsikring over lengre tid. Har selv måtte ringt og fulgt opp saken, også direkte med takstmann, uten bistand fra forsikringsselskapet. Blir garantert kort behandlingstid hver gang jeg ringer(annenhver dag), og nå er 2 mnd passert. Styr unna!
Ble raskt hjulpet.Skadeoppgjør gikk også raskt. Anbefales
Veldig fornøyd fikk kjempe god hjelp så jeg kan anbefale dere alt gikk så fort med å få pengene igjen og behandling av saken gikk fort