Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt og komme i kontakt . Hyggelige personer på kontakt senter Har ingen ting og klage på. Alt ok.
Gode selgere, får god hjelp og di svarer telefonen ikke minst !
Lett og finne ut hva jeg skulle gjøre, behandlingstiden var kort!
Måtte ut med Egenandel på tv 4000kr!! Kommer til å bytte forsikring………………….
Komfyren min er ødelagt etter forklaring jeg fikk svar du har ikke rett å få erstatning. Spørsmålet er hva betyr inboforsikring? Vi betaler hosholdning mer en ti tusen til slutt uten hjelp.
Toppkasko som skal sikre en mot det meste, men ingen erstatning for motorhavari dersom man oppsøker verksted når man merker at noe er galt. Fremtind sin policy er i stedet at man må fortsette å kjøre til det blir havari og full stans ute på vegen. Med påfølgende berging som resultat. Merkelige vilkår og null skade-erstatning. Elendig behandling når man har vært kunde i "alle" år.
Eg er svert fornøyd.med Fremtind forsikring,har i mine saker.fått rask og god behandling.