Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sørg for å lese alle særregler til punkt og prikke og ikke la dere lure av agenter som svarer bekreftende på viktige saker som dere har, disse er ikke til å stole på. Vi ble lurt av forsikringsagenten, takk og lov at vi bare har vært kunde i kort tid slik at vi ble klar over «lureriet» . Tilbake til vårt gamle selskap om jeg så må betale litt ekstra og det fort. Ikke la dere lokke av gunstige «tilbud» og store ord, i det minste sett dere godt inn i reglene før dere benytter dette selskapet.
Saken, min blir behandle godt, rask og på en sardeles profesjonal måte👍👍 Jeg anbefaler Framtind forsikring 👍👍
Forferdelig frekk kundebehandler. Var jeg ikke fornøyd var det bare å bytte selskap.
Ingen kommunikasjon fra kundebehandler ved skade på våtrom.
Når skaden er meldt slipper man å vente lenge før man får svar. Saken blir fort behandlet og Fremtind Forsikring møter deg på en slik måte at du virkelig føler at de er der for å hjelpe til med å få orden på saken. Dette er mine erfaringer med Fremtind forsikring etter 2 skademeldinger som jeg har hatt i det siste.
Tvist i forhold til avgjørelsen på forsikringssum. Mitt forsøk på å komme i dialog ble møtt med null forståelse og/eller vilje fra saksbehandler. Litt usikker på om det var til min fordel eller ikke men saksbehandlingen gikk raskere enn forventet
Fremtind viste null forståelse for den situasjonen vi var kommet i, selv etter å ha erkjent at de ved første kontakt hadde feilinformert oss, og som fikk store og ødeleggende konsekvenser for oss!