Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen kommunikasjon fra kundebehandler ved skade på våtrom.
Når skaden er meldt slipper man å vente lenge før man får svar. Saken blir fort behandlet og Fremtind Forsikring møter deg på en slik måte at du virkelig føler at de er der for å hjelpe til med å få orden på saken. Dette er mine erfaringer med Fremtind forsikring etter 2 skademeldinger som jeg har hatt i det siste.
Tvist i forhold til avgjørelsen på forsikringssum. Mitt forsøk på å komme i dialog ble møtt med null forståelse og/eller vilje fra saksbehandler. Litt usikker på om det var til min fordel eller ikke men saksbehandlingen gikk raskere enn forventet
Fremtind viste null forståelse for den situasjonen vi var kommet i, selv etter å ha erkjent at de ved første kontakt hadde feilinformert oss, og som fikk store og ødeleggende konsekvenser for oss!
Kjempe fornøyd. Fikk god hjelp iht skademelding fra saksbehandler.
Rask tilbakemelding og skade taksering, det var fint. Det var mus invasjon i fjor, og jeg har ikke opplevd lignende før. Så at problemet har vart over mange år, kunne jeg ikke vite : 13 år gammelt fritidshus..Det ble tilfeldig oppdaget når det skulle strekkes nye tv kabler over loftet i våres . Hvor isolasjonen bar preg av masse muselort . Jeg syntes jeg burde få hjelp til å dekke utgiftene det blir ,ved å få andre til å utføre støvsuging og bytte isolasjonen der det trengs. Vanskelig jobb for en pensjonist med dårlige knær og skulle balansere på bjelkelag under lavt tak.
Stort sett fornøyd. Brukte ikke forsikringen da det ikke var aktuelt.