Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind viste null forståelse for den situasjonen vi var kommet i, selv etter å ha erkjent at de ved første kontakt hadde feilinformert oss, og som fikk store og ødeleggende konsekvenser for oss!
Kjempe fornøyd. Fikk god hjelp iht skademelding fra saksbehandler.
Rask tilbakemelding og skade taksering, det var fint. Det var mus invasjon i fjor, og jeg har ikke opplevd lignende før. Så at problemet har vart over mange år, kunne jeg ikke vite : 13 år gammelt fritidshus..Det ble tilfeldig oppdaget når det skulle strekkes nye tv kabler over loftet i våres . Hvor isolasjonen bar preg av masse muselort . Jeg syntes jeg burde få hjelp til å dekke utgiftene det blir ,ved å få andre til å utføre støvsuging og bytte isolasjonen der det trengs. Vanskelig jobb for en pensjonist med dårlige knær og skulle balansere på bjelkelag under lavt tak.
Stort sett fornøyd. Brukte ikke forsikringen da det ikke var aktuelt.
utrolig missfornøyd med Fremtind som forsikringsselskap, der jeg er total kunde og har en klar forsikringssak som Fremtind ikke vil dekke. Jeg sitter med en følelse av: er det ikke derfor jeg har forsikring? Takstmann i saken har tydelig på bilder og forklaring av saken vist hendelsesforløpet. Saksbehandler var vanskelig å komme i kontakt med. Hendelsesforløpet er for langt til å forklare her. Fryseboks i kombiskap har sluttet å virke. DVS. Frys har tint og væske har runnet utover gulv i 2. etg. og nedigjennom vegg i 1 etg. Hendelsen har forkommet i en fritidsbolig og stått slikt som dette i noen uker. jeg beholdt kombiskapet til takstmann var å tok bilder, deretter kastet jeg dette. en uke etterpå kom Fremtind tilbake med at jeg måtte ha en servicemann for å se på årsaken til at kombiskap sluttet å virke, men da va kombiskapet allerede kastet. dette er da årsaken til at jeg ikke fikk dekke skaden av fremtind. Behandlingssaken gikk over 2 uker. Dette kunne da ikke stå i over 2 uker å lukte.
Anbefales på det sterkeste. Rask behandling veldig fornuftig erstatning. Men én må ta ut pengene som får i erstatning ellers blir det mye tull når en bruker dem som gavekort.
Jeg har ingen ting å klage på når det gjelder behandlingen sv min skade .