Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig greit å melde inn skaden med app,raskt svar og raskt skadereperasjon.
Kundekonsulent gjorde hva som det han kunne for å betale ut minst mulig.Dette var ikke så store beløp, men måten det ble håndtert på.Når du fyller it skadeskjema, så står det at du må legeerklæring om du må holde deg i seng i mer enn tre dager.Da har man alt vært hos lege og i mitt tilfelle måtte jeg tilbake og fikk den erklæringen.7 dager. Jeg fikk bare 6 dager.Og jeg fikk heller ikke for det jeg måtte betale for å få erklæringen.Makan!! Kundebehandler sa at jeg måtte ha den, men ville ikke betale ut utlegget. For under 2000,- som jeg mente jeg skulle ha i tillegg til det jeg fikk, har forsikringsselskapet gitt meg en veldig dårlig opplevelse og dårlig kundebehandling på telefon.
Anbefales 👍🏼 Raskt skadeoppgjør , og ok verdivurdering 👍🏼
Bestrider og kjemper mot alle krav hele tiden, har så mange vilkår at egentlig er ingenting forsikret
Greie kunde behandlere og bra skjema til utfylling av skade noe som kan bli bedre vett eg ikkje bare gode erfaringer
Rask behandlingstid, godt forklart om forskjellig egenandel
Det som er positivt er vel rask behandlingstid. Det som ikke er bra er at jeg ikke får dekt skader som har skjedd under reise. De trenger å vite hva som har skjedd, men jeg vet jo ikke hva som har skjedd under reise annet enn at bagasje har blitt behandlet dårlig. Det blir nok å betale ut dette året også skifte forsikring.