Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyktige og erfaringsmessige medarbeidere ! Får alltid rask saksbehandling og god informasjon! Føler de gir kundene seriøse og reelle informasjoner: Trygghet for god og seriøs behandling!
Jeg sendte mail og forklarte i korte trekk hva som hadde skjedd hjemme hos meg med en TV. Jeg fikk svar allerede neste dag. Etter bare noen dager var saken løst og oppgjør på min konto. Det var enkelt å sende inn dokumentasjon , og all kommunikasjon foregikk på mail. Jeg er superhappy ! Tusen takk, Fremtind Forsikring.
Rask behabdling av saken din. Hyggelige medarbeidere som forstår din problemstilling godt. Er man to stk registrert på samme adresse og er organisert i forbund har du fri egeaandel på en del saker. Man slipper og ha andre dyrer forsikringer om man velger Fremtind. Jeg halverte mine forsikringskostnader ved og velge Fremtind Forsikring igjennom mitt forbund.
Ikke bruk Fremtind. Arrogante, nedlatende, verste forsikringsselskap jeg har brukt. Skiftet momentant etter at jeg ble syk på feire, og tenkte jeg kunne dele erfaringer. Hadde heldigvis annet forsikringsselskap via masterkort (hvor ferie var bestilt). Helt annen service og hjelp der.
Innmelding av skaden var det lettvint å få lagt inn. Fikk bekreftet at saken var registrert med det samme,og etter det så gikk det på løpende bånd.Veldig fornøyd med alt .
Ting tar tid og takstmann ikke særlig grundig og kundevennlig. Opplevd dette to ganger. Må følge opp selv, for å få en annen takstmann. Har topp husforsikring, men skader utvendig blir ikke dekket. Kun følgeskader. Må følge saken voldsomt opp selv og det tar tid. For oss, hittil over 2 mnd. Kundebehandlingen er vennlig, men savner å ha en fast kundebehandler pr skade. Ikke alle vet nok om husforsikring og skader. Etter å ha fulgt godt opp selv, har vi til slutt fått en god løsning på dette. Kommunikasjonen har vært bra.
Veldig fornøyd med alle forsikringer vi har og behandling av disse, hos Fremtind forsikring.