Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind brukte fem måneder på å behandle våre saker om avbestilling av reiser grunnet Covid-19. Det er for lang tid.
Ivaretatt.Rask behandling av sakene. God veiledning om saksgang. Og greit oppgjør.
Behandling av min skade sak gikk veldig bra. Forsikrings oppgjør gikk også greit. Tiden fra skaden ble meldt til kontakt med takstmann ble etablert kunne vært kortere
Elendig selskap som trekker så mye prosenter de klarer på skadesaker. Lang behandlingstid på saker iforhold til andre selskaper.
Fantastisk opplevelse med registrering, bekreftelse og oppgjør. Registrerte saken super-enkelt i appen, og trengte kun å fokusere på å få bilen reparert.
Så langt er vi fornøyd, men det kan være litt vanskelig å finne fram til Skjema for registrering av skade.
Da jeg 2 ganger var uheldig å få skade på min bil fikk eg rask hjelp og råd om hvordan eg skulle gå fram.