Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da vår båt ble stjålet, var det ingen problem med å få kontakt og opplysninger som vi trengte for å få dette ut av verden for vår del. Veldig ryddig.
Etter å ha blitt påkjørt av en annen bil fikk jeg en veldig god støtte og hjelp fra selskapet. Motparten var ikke helt ærlig på hva som hadde skjedd, men Fremtind Forsikring støttet fullt opp om meg. Har ellers hatt en skade på tann i forbindelse med reise og i løpet av dagen etter var oppgjøret klart. Veldig bra.
Sitter igjen med en oppfattelse av at de ønsket å betale ingen ting for skaden. På den veien forsøker de å flytte ansvaret over på oss. Som kunde opplever vi det som uredelig. Vi er legmenn og har benyttet autoriserte fagfolk. Det blir vanskelig å skjønne at forsikring er en tjeneste vi betaler for når man blir mistenkeliggjort i utgangspunktet. Dokumenter alt. Med bilder og tekst.
Jeg er veldig godt fornøyd. Det er rimelig i forhold til andre selskaper. Jeg har blitt godt behandlet når jeg har hatt behov for hjelp.
Sykt lang behandlingstid, dårlige betingelser i akutt situasjon. Tok to mnd før oppgjør. Dårlig dekning.
Jeg har en bra erfaring med Fremtid. De er veldig kompetent og profesjonell, forståelse og tolmådig.
Anbefaler Fremtind, hurtig saksbehandling alt i alt meget bra