Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svarer ikke på e poster, veldig lang behandlingstid, lang tid på skadeoppgjør
Er veldig nærsynt.gjikk på tryne.mistet brillene fikk hjelp av naboer hull i hodet.med mer.brillene var borte vekk fra gangstien.noen har tokket dem. Men desverre skrev jeg feil. Skulle ha skrevet stjålet ikke mistet. Di er borte vekk.sirka 10000 kr. Ikke ordelag riktig .stjålet istedenfor mistet.
Jeg har god erfaring med Fremtind forsikring. Jeg får raskt tilbakemelding på mine saker. Behandlingstiden er akseptabel. Saksbehandlerne er hyggelige og gir gode svar når jeg tar kontakt. Det som jeg ikke var helt fornøyd med var at det tok litt for lang tid før reiseforsikringen kunne brukes etter «koronatiden» for oss som var fullvaksinerte.
Bytt selskap. Hatt flere saker der man ikke får igjen forsikkringspengene man har krav på. Kan nevne kritisk sykdom fikk ikke igjen 500000kr for min kroner bypass operasjon på grunn av feil informasjon ved hendvendels. Når jeg fikk beskjed av sparebank Grenland at jeg hadde rett på pengene var tidsfristen på 1 år godt ut. Sost hendvendelse reiseforsikring Fikk ikke reist på jakt tur til Sverige på grunn av korona innreise forbud. Stengte grenser 16000kr ble ikke dekket.
Fikk alke opplysningene og hjalp meg med alt. Både hva jeg hadde krav på og hvordan de løste det .
Saken min ble fort behandlet. Hyggelig kundebehandler som ringte.
Du vet ikke hva forsikringen virkelig er verdt før du melder en skade! Min husforsikring i Fremtind er ikke verdt noen ting. Jeg har vært kunde i DNB Forsikring / Fremtind i mange år, og har hatt minimalt med skadesaker. Jeg har ca. 15 skadeforsikringspoliser i Fremtind. Jeg melder inn en vannskade på boligforsikringen på morgenen og får noen timer senere melding om at saken er avsluttet og at dette ikke er en sak for Fremtind! Beslutning basert på et par ord i en skademelding. Ingen telefon med oppfølging eller spørsmål. Bam, døra rett i tryne på "kunden"! Om ikke annet hadde jeg forventet at saksbehandler i det minste gadd å sette seg inn i saken og til og med spanderte på kunden en takstmann for å vurdere hva saken dreier seg og hva skaden skyldes. Nei, ingenting vil Fremtind bidra med! Når blir det bytte av forsikringsselskap - aldri mer Fremtind.