Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får avslag. Blir henvist til å sende klage både pr tlf og pr mail. Virker som saksbehandler gir f... etter å ha avsluttet saken.
Anbefaler ingen å bytte til dette selskapet, bruke sjelden forsikringer men når du skal bruke så forventer du service og hjelp. men det får du ikke her.
De få gangene jeg har måtte bruke forsikringen min har jeg vært veldig fornøyd både tiden det har tatt og behandlingen av mine saker.
Dårlig kundeservice/behandling ved skadesak. Dårlig forsikringspolise, som førte til diskusjon i mitt tilfelle. Jeg kom negativt ut av det. Blir å bytte selskap.
Fantastisk rask og god saksbehandling. Fikk svar på henvendelse etter 30min og da var saken allerede behandlet og avgjort.
Mistet en telefon i havet som jeg ikke fikk igjen på forsikringen. Hadde fått igjen om vi hadde funnet telefonen så dem kunne sjekke den men på 40 meters dyp er ikke det lett. Fikk en forklaring på hvorfor og sikkert ok det men blir middels siden jeg ikke fikk det som jeg ville 😀
Da jeg har hatt flere saker som avbestilling av reise på grunn av pandemi og annen akutt sykehus innleggelse har jeg bare møtt forståelse og hjelp. Siste sak var en naturskade ved min hytte. Førsteklasses service og behandling av meget dyktige saksbehandlere.