Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd, meldte skade på bil elektronisk, fikk ikke til å legge inn bilder av skade, rask saksbehandling, fekk velge lokalt verksted selv, behøvde ikke leiebil pga det.
Rask saksbehandling med skade nummer skaden er utført etter taksering
Styr unna dette forsikringselskapet..! De har en uredelig forretningsmodell, som går ut på å unndra seg alt former for ansvar. Jeg byttet selskap etter et oppgjør med dem.
Svært dårlig på sykkeldekning på innbo, etter 3 år avskrives sykkelen med 20 % pr. år før egenandel på 4000,- trekkes fra. Det betyr at man svært sjelden får igjen noe på sykler som er noen få år gammel og som har 100 % bruksverdi for forsikringstaker. Det er jo ikke en spesielt bærekraftig tankegang. Andre selskaper har bedre dekning her.
Er for tigvint system,går alt for mye tid for meg som kunde til å ordne i erstatningssaker
Manglende kommunikasjon underveis i saken. Valg mellom gavekort eller penger, hvor det ikke er samsvar mellom gjenstander og gavekortet.
Lett å få kontakt med selskape, svert fornøyd med kundebehandlingen