Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Høflig og saklig behandler. Rask behandling av saken. Tok seg tid å kondolere meg med tapet av dyret mitt og viste omtanke.
Jeg fikk overraskende rask og god hjelp da sykkelen min ble stjålet. Erstatningssummen var tilgjengelig i løpet av et par dager. Takk for glimrende håndtering!
Forsikringen har hjulpet meg ved flere anledninger og de har vært profesjonelle og veldig løsningsorienterte. Jeg føler meg trygg av å vite at eg har dem.
Som medlem i LO er det naturlig for meg å bruke Fremtind. Og behandlingen av min skademelding gikk meget raskt og med et for meg, positivt resultat.
Seriøs aktør som man kan stole på. Rask saksgang. Tommel opp
Under ferieopphold i Spania oppstod sykdom, dermed kontaktet vi SOS Internasjonal ! De var veldig behjelpelige og meldte oss inn på sykehus i Alicante. Etter hjemkomst meldte vi skaden telefonisk til Fremtind. Saksbehandler virket på oss ganske så indisponert og stilte få spørsmål. Dette var på formiddagen, og han skulle kontakte oss i løpet av dagen. Etter en uke uten livstegn fra Fremtind tok vi på ny kontakt. Vedkommende skulle ta kontakt med saksbehandler og be han kontakte oss. Etter ytterligere et par dager fikk vi en E-post om at vi hadde krav på erstatning, utregningen av denne sa oss ingenting og hadde ingen rot i virkeligheten. Hans tall sier oss ingen ting og har ingen ting med våre kvitteringer å gjøre!!!!
Lett å snakke med kundeservice. Rask tilbakemelding og fikk tilsendt papirene på mail. Kunne følge med reparasjon på skaden.