Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hva skal man med forsikring når den ikke fungerer når man dessverre trenger den!? Har nylig hatt en sak og er meget skuffet over dekning og ikke minst grunnlag og argumentasjon for oppgjør i saken. Har vært kunde i mange år og hadde intensjon om å bli da jeg er av den lojale typen som ikke bytter leverandører hele tiden, men kommer nå til å bytte selskap etter en meget dårlig erfaring. Det er stor forskjell på skadeoppgjør og hvordan selskapene behandler deg når du trenger det.
Mine erfaringer: Det loves dekning fra døra på reiseforsikring, men når jeg først ble syk på reise gjaldt dette ikke likevel.Svært skuffet. Kundeservice svært bra og hyggelig. Bilforsikring og innbo er svært bra.
I denne saken var saksbehandler meget profesjonel og meget hyggelig
ikkje fornøyd med mobilforsikringen,og forventet ingen egenandel på den.eg er jo medlem i fagforbundet
Alt er bra men de burde ta hensyn at vi over 70år kunne vært syk hvor som helst og når som helst. Hvis en sender alt forklaring med skriftlig beviser....trverdighet er????
Tiden det tok for oppgjøret ble avgjort kunne avtales med den skyldiges forsikringssellskap uten jeg skulle ha utlegg.
Jeg har vært uheldig på ulike måter siste året og vi har måttet bruke ulike forsikringer. Jeg får raskt svar på mail. Beskjed om hva jeg må gjøre. Og de har behandlet alle sakene raskt.