Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig forskjell på hvem man får snakke med. Fikk forskjellig informasjon - den første (en kvinne) jeg fikk på tråden var saklig og grei. Den andre var det stikk motsatte.
Heilt topp veldig godt fornøyd , KANSJE jeg hadde håpet på en lånetelefon i mellomtiden
Veldig fornøyd med oppfølgingen vi fikk i forbindelse med en innmeldt skade. Enkelt å registrere skaden, god kundeservice underveis, rask saksbehandling og god informasjon når saken var behandlet ferdig.
Sumen jeg betaler er litt høy, men servicen må du vel betale for. Jeg har alle mine forsikringer i dette selskapet.
Godt å få informasjon underveis hvordan saken ligger ann.
Rask o ryddig behandling. Meget god oppfølging underveis.Utrolig bra beskrivelse på saksgangen.
Uten problemer å få oppgjør. Snakket med en hyggelig dame som gjorde hele Samtalen veldig lett i en vanskelig situasjon.