Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De gangrene jeg har hatt brukt for hjelp, har jeg fått det. Goode til å følgebil opp og risk saksbehandling.
+Grei forsikringsoversikt når du er bankkunde i samme som forsikring. +Bra med app. -De prøver å gi ett kjapt kontantoppgjør, på godt å vondt.
Bra og enkelt registrering av skade. Fra opprettelse av skade til alt var i orden var kun få dager. Fremtind gjorde dette meget enkelt for meg som kunde.
Vi opplevde meget god hjelp, kjapp tilbakemelding og alt ble ordnet som ønsket. 👍🏻
Positiv opplevelse. Rask behandlingstid. Trygghet.
Vanskelig å komme i kontakt med kundeservice. Useriøse saksbehandlere, når du endelig får kontakt. Fire ukers behandlingstid ble til tre måneder, der jeg måtte purre to ganger før jeg i det hele tatt fikk svar. Svaret inneholdt uriktige opplysninger, og det virker som om de virkelig kjemper for å slippe og hjelpe meg.
Tok kontakt med forsikringen, ble godt mottatt. Etter kort tid ble jeg kontaktet av Pelias Lofoten, som iverksatte tiltak umiddelbart. Ble godt oppfulgt her. Så totalt sett, kunne ikke blitt bedre. Veldig fornøyd.