Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke brukt forsikringen mye , men er fornøyde med de sakene jeg har hatt.
Dårlig oppgjør og informasjon som er gitt. Dere tvinger å bruke bare verksted på eplehuset som er syk dyrt og i tillegg vi må betale selv for prisoverslag. Kunne bruke elkjøp eller andre verksted som er billigere.
ikke fornøyd med saksbehandlingen tregt og vanskelig å få snakke med saksbehandler. selv om begge var i samme selskap så gikk det tregt med kommunikasjonen.
Fikk tilbud om startpakke ung. Som skulle dekke det grunnleggende. Hadde innbrudd i bilen hvor skolesekk med PC ble stjålet og veske med mobil, lommebok osv. Bilen stod parkert utenfor døren hvor jeg hadde oppsyn på bilen. Bilen var låst og var inne i leiligheten i maks 20 min. Fikk utbetalt 3000 i løsøre og ble fråstjålet verdier opptil 25.000. Hadde basis kasko på bilen. Mente jeg måtte ha Kasko best eller topp og at det var min feil eiendelene lå i bilen.
Nesten 6 måneder saksbehandlingstid på en sak - korona eller ikke - det holder ikke.
Rigiditet mot de som er strengest med seg selv. Lite åpenhet for å se stort på ting eller gjøre unntak. Lite høflighet utover "[u-]vennlig hilsen".
Har blitt mottatt på en ubhagelig måte på tlf, slik at man gruer seg for å ringe inn eller ta kontakt. Slik var det ikke før sammenslåing med dnb. Saken med bilen gikk smertefritt og greit men reiseforsikring, da er allt vanskelig.