Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ikke fornøyd med saksbehandlingen tregt og vanskelig å få snakke med saksbehandler. selv om begge var i samme selskap så gikk det tregt med kommunikasjonen.
Fikk tilbud om startpakke ung. Som skulle dekke det grunnleggende. Hadde innbrudd i bilen hvor skolesekk med PC ble stjålet og veske med mobil, lommebok osv. Bilen stod parkert utenfor døren hvor jeg hadde oppsyn på bilen. Bilen var låst og var inne i leiligheten i maks 20 min. Fikk utbetalt 3000 i løsøre og ble fråstjålet verdier opptil 25.000. Hadde basis kasko på bilen. Mente jeg måtte ha Kasko best eller topp og at det var min feil eiendelene lå i bilen.
Nesten 6 måneder saksbehandlingstid på en sak - korona eller ikke - det holder ikke.
Rigiditet mot de som er strengest med seg selv. Lite åpenhet for å se stort på ting eller gjøre unntak. Lite høflighet utover "[u-]vennlig hilsen".
Har blitt mottatt på en ubhagelig måte på tlf, slik at man gruer seg for å ringe inn eller ta kontakt. Slik var det ikke før sammenslåing med dnb. Saken med bilen gikk smertefritt og greit men reiseforsikring, da er allt vanskelig.
meget rask behandling ryddig og greit bra kundeservice
Min opplevelse var at jeg følte jeg ikke ble trodd. Var svært hyggelig først, men ringte meg opp igjen og da hadde vedkommende et helt annet tonefall i samtalen og hadde endret sin vurdering. Jeg sa jeg skulle kontakte butikken/verkstedet for å få sjekket pris på reparasjon før jeg ville ha noen utbetaling da jeg var usikker på kostnadene kontra utbetalingen jeg skulle få. Kostnadene var lavere enn det jeg hadde fått beskjed om fra butikken så jeg droppet saken. Ovenstående er den korte versonen av saken.