Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke optimalt kunde service og heller ikke jobber for kundes sitt beste.
utmerket erfaring med fremtind forsikring både boligforsikring båtforsikring bilforsikring
Effektiv og god kundebehandling, bistår hele veien, gjør seg ikke vanskelig og viser god forståelse v/ ulike problemstillinger. Ringer alltid opp kort tid etter om en etterspør dette. For vår del har det vært flere saker siste året og vi føler oss like godt ivaretatt i hvert tilfelle.
Jeg ble så godt ivaretatt fra første stund;en saksbehandler som forstod min fortvilte situasjon og ga meg hjelp umiddelbart. Denne situasjonen har jeg aldri vært i tidligere så jeg er bare full av lovord. Kan ikke bli bedre!
Opplevde innbrudd i bod og mange av gjenstandene mine ble vurdert til å ha verdi 20% av opprinnelig pris. Dette gjør at jeg ikke har mulighet til å gjenskaffe de gjenstandene som gikk tapt. Fikk 33 000 kr av 55 000 kr verdi. De mener at man kan gjenskaffe alle gjenstandene med å bruke gavekortene deres på Zalando for eksempel, da vil man få litt mer penger enn hvis man velger å få pengene kontant. Ikke alle varer selges på Zalando så dette er håpløst. Det tok også 1,5 mnd å vurdere saken, og når den var vurdert hadde de glemt 2 av tingene. Så man må være oppmerksom selv på hva man har meldt inn å passe på at alt blir med. 23 ting ble stjålet, så det kan være vanskelig å ha denne oversikten selv, heldigvis la jeg merke til det.
Førnøyd med saken i sin helhet. Noe treg oppfølging og tilbakemelding, men lett å ha med å gjøre når det gjeller selve skaden og utbetaling av forsikringspenger. Fortsetter gledelig som kunde hos fremtind, kan også anbefales til andre. //Martin
Raske til å hjelpe når vi trenger dem. Raskt å få kontakt fra utlandet