Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ringte kundeservice, fikk råd på hva jeg skulle gjøre. Etter å gjort alle punkter, noen dager senere var pengene utbetalt til konto. Fikk litt sen tilbakemelding på behandling, men det viktigste var de hadde utbetalt pengene først og så beklaget for sen tilbakemelding.
PC verdt kr 12000,- som kunne bli reparert og var mulig å kunne skaffe original deler på valgte dem å ikke reparere og ga meg tilbud for å motta ca. Kr.1000,- Ikke noe å anbefale!
Bra service og greit forklart det jeg trenger å få forklart.
Er veldig fornøyd. Hadde to selvforskyldte skader på bilen. To saker opprettet. To egenandeler. Fikk opplyst at jeg gikk ned 5 prosent i bonus. Fikk melding når bil var på verksted at jeg hadde kjørt over avtalt kjørelengde. Fikk beskjed om at dette ikke ville ha påvirkning på denne forsikringssaken men ble høflig anmodet om å kontakte banken for å utvide kjørelengde. Til slutt kan det nevnes at jeg ikke fikk bonus tap og fikk 4000kr i avslag på egenandel. Dette er veldig god kundebehandling. Vil anbefale til venner og bekjente.
Ble tatt på alvor, empatisk og effektivt.Rask saksbehandling.
Fra vi meldte skade og til oppgjøret var på konto tok det 14 dager. Rask saksbehandling, flinke saksbehandler, god informasjon og ryddighet hele veien.
Fremtind forsikring har masse vilkår som gjør at man ikke har rett på erstatning.