Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Over 5 måneder på å saksbehandle, og betydelig avkorting av beløp basert på etter mitt syn sviktende grunnlag.
Rask tilbakemelding med status i saken og god oppdatering på mail/SMS.
Er svært fornøyd med behandling. Ventetiden er alltid viktig men det gikk helt greit. Regner med at i en krisesituasjon at ventetid er redusert til 1-4 dager. God erfaring med Fremtid og anbefaler den.
Veldig fornøyd med utbyttet, selv om behandlingstiden tok litt tid.
Altfor lang behandlingstid - flere måneder på å få vite hva som kan gjøres med en baderomslekkasje, for så å få beskjed om at det ikke er en forsikringssak.
Overlegen takstmann,vedkommende oppførte som om det var han som skulle betale av egen lomme
Hva er vitsen med reiseforsikring, når man ikke får erstattet det man mister på ferie??