Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med utbyttet, selv om behandlingstiden tok litt tid.
Altfor lang behandlingstid - flere måneder på å få vite hva som kan gjøres med en baderomslekkasje, for så å få beskjed om at det ikke er en forsikringssak.
Overlegen takstmann,vedkommende oppførte som om det var han som skulle betale av egen lomme
Hva er vitsen med reiseforsikring, når man ikke får erstattet det man mister på ferie??
Rask behandling av skadesaken. Svært fornøyd med dekning av skade jeg fikk på innbo.
Fra skaden skjer med den usikkerheten som oppstår og til kontakt med Fremtind er opprettet, da senker skuldrene seg. Takstmann gjør en meget tillitvekkende befaring som gjør godt. Ting faller på plass !!!
Fikke en sjokkøkning på premie på bil ved hovedforfall. Velger å vurdere nytt selskap som ikke dreper økonomien.