Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i Sparebanken 1 i over 30 år.Kjempefornøyd.Men syns de kunne vært mer forståelse for renter og forsikrings premier når mann er i banken for diskusjon.Etter langt medlemskap.
Blir møtt med en vennlig og behagelig tone ved kontakt.
Meget rask respons på skade. Meget fornøyd med måten jeg ble behandlet på av kundebehandler. Alt i alt - kjempefornøyd😀
Greit skjema og fylle ut og greit å få råd hvis en lurer på noe. Raskt oppgjør
Mistet verdifulle høreapparat. Alt av skademelding og behandling foregikk på nettet. Oppgjør på konto etter 3 dager. Imponerende!
God kundeservice, og enkle fine nettsider. God oppfølging underveis og tilbakemelding når saken er ferdig behandlet.
Ville ikke betale ut erstatning pga. Gjenstanden sto ikke på hjemeadresse, så føler att di oppfordrer til å lyve for å få utbetalt erstatning.