Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt en innbo sak pga overspenning hvor en rekke hvitevarer har gått istykker. Etter mye innhentet informasjon og raporter fra strømleverandør og elektrikkere må jeg vitkelig jobbe for å få dekt noe. Og ettersom alt har skjedd på forskjellig tidspunkt (spredt på 4 mnd), men med samme årsak, må jeg betale egenandel på hvert objekt. Til de som har litt peiling så er normal spenning i hus 230V, hos meg er høyeste målte 286V. Dette er selvsagt dokumentert i raport fra strømnettleverandør, og enda er det fryktelig vanskelig å få kundeservice til å forstå at dette er himla høyt. Og NEI, det er ikke normalt å sjekke spenninga hver dag. Har holdt på med denne saken i over en mnd, og har enda ikke kommet fram til noe. Meget skuffet over Fremtind Forsikring, og deres kundebehandlere.
Ok pris å rask saksprosess. Men dårlig behandling å backup hvis du opplever en dårlig utført oppretting som du prøver å reklamere på. Må selv fungere som takstmann å fagmann for å vise til dårlig utført arbeid å fremting backer deg ikke opp. Pris er viktigere en kvalitet. Du får ikke tilbake et produkt som er tilsvarende eller bedre før skade. Virker som verksted med billigst pris man blir henvist til.
Rask og utmerket service. Informasjon fra dere var meget god, enkelt å greit forklart. håper på like god service neste gang hvis det blir behov.
Vår situasjon og våre problem ble i hele prosessen tatt på alvor. Vi fikk all den hjelpen vi trengte.
Rask tilbakemelding og fortløpende informasjon underveis, positive behandlere og god hjelp. Mye basert på tillit, viktig å være detaljert og helt ærlig, og sende med mest mulig informasjon helt fra start,
Feks jeg hadde en sofa med svimerker, oppkast og flekker etter en stor fest. Men de dekker ikke lukt, flekker, svimerker, skrammer, osv. ja, alt som kan gå galt med et møbel dekkes ikke av "topp forsikring"
Hatt mine to første saker og er svært positiv til behandlingen og resultatet. Godt fornøyd.