Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vår situasjon og våre problem ble i hele prosessen tatt på alvor. Vi fikk all den hjelpen vi trengte.
Rask tilbakemelding og fortløpende informasjon underveis, positive behandlere og god hjelp. Mye basert på tillit, viktig å være detaljert og helt ærlig, og sende med mest mulig informasjon helt fra start,
Feks jeg hadde en sofa med svimerker, oppkast og flekker etter en stor fest. Men de dekker ikke lukt, flekker, svimerker, skrammer, osv. ja, alt som kan gå galt med et møbel dekkes ikke av "topp forsikring"
Hatt mine to første saker og er svært positiv til behandlingen og resultatet. Godt fornøyd.
Firma RECO som er innleid av Fremtid til å ta vare på vårt innbo har gjort en fantastisk jobb
Har aldri hatt noe problemer med Fremtind Forsikring.
Elendig kundebehandling!!Jeg meldte mine AirPods savnet/stjålet.Svarte ærlig på skjemaet,-om at jeg var usikker på hva som hadde hendt.Merket at jeg ikke hadde AirPods,-først da jeg kom hjem etter ferien.Dem var da sist sett på en parkeringsplass i Oslo,-når jeg sjekket appen (hvor er)Forsikringsselskapet konkluderte fort med,-at da måtte jeg ha mistet dem .I og med at jeg meldte fra så seint.