Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som betalende kunde ønsker man litt mer personlig oppfølging, bli satt i kontakt med noen som kan ta imot eventuelle supplerende opplysninger, dette fordi skademeldingsskjemaene kan se ut til å mangle noen felt for utfylling. Min vurdering nå er mest basert på den siste saken (jeg har vært uheldig og hatt en sak i alle de tre forsikingene jeg har hos dere, de siste 2 år) og denne personlige, mer tillittsbaserte (!?)oppfølgingen virker å mangle denne gang hos Fremtind.
Fikk dekket aktuell skade uten mer diskusjon. Brukte takstmann fra et anbefalt verksted.
Fremtind Forsikring har tegnet en avtale med Servicealliansen. som visstnok står for gjennomføringen av selve jobben. Jeg har ALDRI vært med på maken til udugelighet i hele mitt liv.
Vannskade på pc, veldig fornøyd med forsikring og behandling av saken
Godt fornøyd med service og dekning for mitt behov.
God kundeservice og snarlig svar , ingenting ting jeg kan utsette .
Det ble raskt behandlet av skaden. Hadde et vitne som observerte hendelsen.