Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er viktig at skadeskjema blir utfylt på en grei å forståelsesfull måte. Be gjerne om å bli kontaktet når saksbehandler er tildelt.
Ganske fornøyd, har ikkje så mykje erfaring med slikt. Men er stortsett fornøyd når uhellet først er ute
Rask behandling og hyggelig kundebehandling. Alt er perfekt
Har blitt møtt med motstand og urimelige krav. Det kan virke på meg som om Fremtind prøvar vinne over meg. Eg har opplevd at dei undervurderer verdien i mine erstatningskrav og motset seg å gi meg erstatning trass i langvarig kundeforhold og svært lite bruk av forsikringane mine.
Lang saksbehandling Ekstreme egenandeler på maskin forsikring. Ingen oppfølging av saken umulig å få leiebil på sommeren, da 500 kr pr døgn ikke er i nærheten hva det koster å leie en bil i dag
Leverte skademelding på mandag svar på onsdag bare å sette bilen på verksted ,super service
Vanskelig selskap hvis det først oppstår en skade. Jobber aktivt for å unngå erstatning. Har alltid et passende vilkår i forsikringen som gjør at de kommer seg unna med de fleste saker.