Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandler var avvisende og uvennlig. Takstmann var på befaring men ville ikke kartlegge skadeomfanget på anviste skadesteder. Jeg klagde på takstmannen den 26. april, fikk avslag på klagen og skaden samtidig (den 27. via epost!). Dette uten at en eneste av mine tre klagepunkter ble besvart. Virker ikke som at saksbehandler har lest klagen min engang ... Det at selskapet spør om min mening tyder på at de ønsker å forbedre seg. Derfor skal de få ny sjanse å besvare en ny klage fra meg. Jeg håper at mine klagepunkter blir lest og besvart denne gangen.
Når vi forstod kvar andre så fekk eg veldig godt behandling.
Rask og god service både når man trenger hjelp ved skade og når man ønsker tilbud på ny forsikring. Ett minus er bonustap ved kaskoskade, det er litt skuffende.
Jeg har opplevd lommeboka tyveri i flyen. Politi i Spania nektet å åpne saken pga ulykke skjedde i «himmelen» på vei til Spania. Men forsikringen nektet å åpne saken pga jeg kunne ikke bevise tyveri. Det var blakk og håpløst ferie.
Som jeg sa at jeg er fornøyd av Fremtid forsikringen.
Var i kontakt med frende forsikring, da min katt var syk de opprettet sak mottok papirer og eg fikk raskt tilbakemelding, at de refunderte de kostnaden eg hadde hatt. Eg er veldig fornøyd. Veldig god kundebehandling .🌞🌞🌞🌞
-Rask behandling -Kundevennlig saksbehandler -Saksbehandlere i reiseforsikring må få opplæring av saksbehandlere fra innboforsikring