Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kort og rask behandling og oppgjør de ganger jeg har brukt forsikringen
Ville ikke forsøke å hjelpe ved sykdom på reise. Ble møtt med arrogant saksbehandler som bare avbrøt og ikke ville høre. Det ble en forferdelig opplevelse fra en som jeg trodde skulle hjelpe
Ingen ting å utsette på selskapet. Vært kunde i mange år
Ikke kontakter dem deg når dem sier og har måtte krangle i timesvis for å få den utbetalingen jeg har krav på ved meldt skade🙈Anbefales IKKE
Jeg er irritert over lang svar tid på telefon henvendelser. Dere burde ha en « vi ringer tilbake ordning «
Jeg er veldig fornøyd med rask saksbehandling og tilbakemelding ved innmeldt skade. Selskapet er konkurransedyktig på pris på de fleste forsikringene. Jeg er ikke fornøyd med endringene som gjøres på bilforsikringen hvor man tidligere premierte sikker kjøring med rabatt på forsikringen gjennom Spinn som er knyttet til bilen forsikringen gjelder for.. Ved overgangen til Smartbilappen blir man premiert med med gavekort for sikker kjøring, uavhengig av bil eller buss, og uavhengig av om man er sjåfør eller passasjer. Belønningen gis som gavekort hos samarbeidspartnere som på ingen måte er tilgjengelig over hele landet.
Aldeles utmerket og upåklagelig service og håndtering av ellers trist sak som forårsaker problemer. At det da behandles smertefritt og ekstremt raskt av forsikringsselskap er verdt å gi tilbakemelding om. Et eksempel til etterfølgelse.