Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjapp saksbehandling og enkelt å melde inn sak. Det gikk under 24 t fra vi meldte inn (en søndag kveld) til pengene var på konto. Tilbakemelding via Mail i mellomtiden. Veldig bra!
Har hatt flere saker, og har alltid vært meget fornøyd med oppgjøret
Fikk en god dialog med en trivelig kar , ble trodd og forstått tross triste omstendigheter . Ble fulgt opp , fikk svar på mine spørsmål . Har tatt litt tid men ferien midt i saken er vel årsak til dette . Ellers veldig fornøyd .
Jeg byttet til et annet selskap, if, og sparte mye på premien både på hus og hytte på tilsvarende forsikring. Jeg hadde også en litt dårlig opplevelse med et forsikringsoppgjør på kollektiv forsikring, innbo.
For høy egenandel i forhold til det som skulle erstattes. Valgte å spare meg for å samle masse dokumentasjon for en ussel erstatning.
Lette og raske til å gi tilbakemelding. Ble oppgitt da egenandelen var på hele 5000 kr. De fleste har 3000kr. Ellers bra.
Ingen kompetanse, ingen fungerende internettside og ingen kundeservice. Hvorfor skulle et forsikringselskap begynne å rote med Autopass??? Og akkurat nå som jeg skulle bytte bil og flytte avtalen. Lite sannsynlig at Fremtind vil refundere bompenger ny eier påfører min avtale?? (Ja- lite sannsynlig)