Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har reiseforsikring hos Fremtid. Julen 2021 fløy jeg med SAS til familie i Danmark. SAS rotet bort kofferten min. De fant den lille julaften, og nektet å levere den til meg. Jeg måtte haste ut å kjøpe det aller nødvendigste før butikkene stengte før høytiden. Nå har det gått tre måneder, og jeg har ikke fått hjelp av Fremtid eller SAS. Ingen av dem svarer, selv om jeg har meldt saken hos begge, og lagt ved kvittering på utleggene, en sum på 2500 kroner.
Har hatt noen saker hos fremtid og har bare gode opplevelser med de De er raske med saker så kommer til og fortsette med den forsikringen jeg føler meg ivaretatt når det gjelder noe .
Min erfaring er at de stoler på kundene, rask behandling/tilbakemelding!
Fra skaden ble meldt inn og til skaden var utbedret gikk det på bare noen dager. Veldig fornøyd med, at alt gikk smertefritt fra saken ble startet.
Dette opplever jeg som pågående og uønsket. Jeg sa det jeg ville ovenfor.
Jeg meldte inn tyveriet av en godt låst elsparkesykkel. Fikk raskt en mail om at det tok 3 dager før selskapet tar kontakt. Men to purringer etter nesten 14 dager tok jeg selv kontakt via telefon. Der fikk jeg beskjed om at de ikke dekker en godt låst elsparkesykkel.
Enkel måte å rapportere skade på. Meget rask saksbehandling!