Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er lett å komme i kontakt med riktig person, og skadesaker blir løst raskt og greit.
Rask behandlingstid og god kommunikasjon underveis.
Rask saksbehandling, enkelt å registrere skade og opprette nye forsikringer og god kundeservice.
Stort sett fornøyd med oppfølging og saksbehandling.
Fikk glasskade pga flygende object i en storm. Oppretting av sak, og henting av bil tok under 50min. Smidig prosess hele veien av hyggelige og hjelpsomme personer.
Veldig lang saksbehandling og manglende evne/vilje til å bidra med avklaring og skadebegrensning. Veldig lite informasjon underveis og vanskelig å komme i kontakt med saksbehandler. Han svarer ikke på telefon, og bruker flere dager på å svare henvendelse på epost.
Denne gangen var det veldig bra . Men det har absolutt ikke vært tilfelle et par ganger tidligere