Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke hatt bruk for.kan derfor ikke beskrives. Håper dette er nok.
bra oppfølging av en skade,på tlf med saksbehandler
Dårlig service. Tungvint saksgang. Vanskelig takstmann. Lite imøtekommende saksbehandler
Lett og forståelig skademelding. Rask tilbakemelding og erstatning. Kjempeflott service.
Rimelige forsikringer, men hvor til og med topp dekning har litt svake vilkår. Mobilskade på innbo pluss har f.eks. som vilkår at man må dokumentere skjermbeskytter i tillegg til egenandelen på Kr.2 000. Vanskelig å kontakt via telefon (foruten akutt skade/vakttelefon), da dem kun er åpen mellom kl. 10 og kl. 14.
Utrolig flott behandling, man trengte ikke å ringe inn men bare søke på nettet og da gikk alt som smurt.
Bare positivt å si, måtte dessverre avlyse en reise pga sykdom , fikk oppgjøret raskt, seriøse og dyktige, kan absolutt anbefales:)