Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunderådgiver var hyggelig. Hun var blid og lyttende. Hun guidet meg på en god måte da jeg måtte ha hjelp til å finne fram på nettet. Hun gjorde meg også oppmerksom på saksgangen slik at jeg følte meg trygg på at saken ble behandlet på en god måte.
Alt ok, enkelt å melde skade. Enkelt å ta kontakt.
Grei kundebehandler, men erstatningsbeløp på produkt gjenspeiler ikke det å få tilsvarende produkt
Flott service, kjapp løsning og imøtekommende saksbehandler.
Alt for omfattende informasjonsinhenting ved en akutt hendelse når man er på telefon. Man skal ikke behøve å oppgi informasjon om fastleges navn, kontor adresse telefonummer. Når man er i en kritisk sykdomsfase.
At kundebehandlere er litt mer imøtekommende istedet for å være sure i telefonen.
Med min lille kontakt, så er jeg meget misfornøyd. Det prekes bare om svindel. Så går det over til at forsikringen ikke dekker min tabbe da jeg var uheldig og avbrøt overføring av penger fra utlandet. Engangs pinkode og jeg må ha ny for å kunne overføre penger. Dette ble dyrt.? Tabbe? hva er det? Bare miste noe i gulvet? Det er vel skade.