Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og sikker oppfølging av saken. Takstmann gjorde rask befaring, og var veldig behjelpelig med behandling av skaden.
God kommunikasjon med saksbehandler og meget rask behandlingstid.
Fremtind selger inn båtforsikring med Kasko. Når uhellet er ute dekker de ikke noe. Føler meg kraftig lurt og kaster bort flere tusen i året for null hjelp.
Saksbehandlere tar utgangspunkt for å beregne dagens pris fra en ukjent kilde (som de ikke har lyst til å fortelle kunder), men gir erstatning i form av gavekort fra en nettside hvor samme ting koster minst 2000,- mer enn ordinært markedet! Utrolig uprofesjonelt og tull!
Har hatt to forsikringssaker og begge to har blitt raskt og effektivt ekspedert.
Jeg har ingen erfaringer å vise til. Dette får vente til neste gang.
Fremtind har tidligere vært opptatt av å løse saker for kunden. Nå er de opptatt av å lese paragrafer og snu egen ordlyd etter det.