Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig godt fornøyd og rask saksbehandling. Anbefales på det varmeste og hyggelig kundeservice
Ingen bekymring for å være forsikret i Fremtind. God komunikasjon per telefon/møter. Gode forklaringer i hva som skjer fremover etter skade. God oppfølging.
Jeg ønsker at innfo om hva ny forsikring hadde blitt.
Er veldig fornøyd. Rask behandling av saker. Eneste jeg har å bemerke er at forsikringsprisene begynner å bli store, syns de har økt en god del
Dårlig erfaring m innboforsikring og dårlig reiseforsikring. Det er min erfaring. Måten dere beskriver dekning i innbo er uforståelig og uklart! Og dekningen for reise er ikke bra nok. Jeg vurderer sterkt å forlate dere etter to dårlige erfaringer. En motorcrossbane ble stjålet . Den var plutselig ikke et sportsutstyr men i deres øyne et kjøretøy. En motorcrossbane er ikke et kjøretøy!
Styr unna! Ble instruert av kundebehandler på vakttelefon når jeg skulle melde skade til å bestille rørlegger for å befare skaden, bare for å bli sittende med regningen etterpå. Erstatningskravet ble forsåvidt avvist, og da ønsker de vel ingen kostnader selv for å befare dette. Håpløs kundebehandling både på vakttelefon og epost i etterkant.
Etter å ha meldt fra til Fremtind om vannskade, gikk det kort tid før det kom en mann og så på den. Deretter kom raskt flinke og hyggelige fagfolk og utbedret skaden til min fulle tilfredsstillelse. Jeg vil takke Fremtind for deres gode behandling av skadesaken min og for at de sendte de beste fagfolk til å utbedre skaden!