Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har de siste årene blitt ekstremt vanskelig. Får å få utbetalt noe som helst må man krangle og dokumentere i flere uker først. Krever masse dokumentasjon som både er i beste fall vanskelig og tidkrevende og skaffe. Noen ganger har ikke selger( Selv de store kjedene) den type dokumentasjon engang. Har flere ganger prissatt skadet materiell til kr 1999, da de har funnet 1stk av samme vare ein 1999 kr brukt på finn.no. (Får kun erstatning hvis varen et over 2000kr). Skjønner virkelig ikke at LO vil ha noe som helst med fremtind å gjøre!!!
jeg er fornøyd med tiden og behandling av saken , men ikke slutt summen.
Alt gikk av seg selv når jeg hadde meldt skade på bil
Alt fungerte helt greit, taksering, avtaler om hvordan ting kunne gjøres og utbetaling.
Var en kjempebra behandler som var behjelpelig da den skadede gjenstanden befant seg i garasjen så hun ringte opp igjen👍
Jeg hadde vert uheldig og hadde behov for og bruke forsikring. Dere gikk fra første inn for og ikke ta vare på mine interesser. Er så utrolig skuffet, skulle ønske jeg jeg ikke hadde noe forsikring igjennom dere. Fysj
Hyggelige personer i alle ledd som kan sitt arbeid. Samarbeid aktører imellom kunne vært bedre. Noe treghet når det gjelder tilbakemeldinger på kundens henvendelser skaper noe irritasjon og frustrasjon. «Min sak» er ikke ferdigbehandlet, derfor kan jeg ikke uttale meg om hvor tilfreds jeg er med skadeoppgjøret ennå.