Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Reiseforsikringen dekker ikke hotellopphold med mindre du har kjøpt selve reisen med kredittkort(tog,fly). Dvs at hvis du blir syk og ikke får reist , og bare har betalt for hotell, dekker ikke reiseforsikringen hotellutgiftene. Feks hvis du har planer om å ta toget til destinasjonen, så må man kjøpe togbillett på kredittkortet, selv om man vet man ikke skal reise. Godt jeg hadde annen reiseforsikring i tillegg.
Sett i sammenheng med antall saker (få), antall forsikringer og tiden som totalkunde, burde man "premieres" med litt ekstra rabatt over tid.
Er svært fornøyd med avtalen vi fikk med leiebil og med skadeoppgjøret etter et trafikkuhell. Vi opplevde at Fremtind sine representanter var imøtekommende og ikke opptatt av å slippe billigst unna. Satser på å fortsette hos Fremtind.
Virker som selskapet leter med lys og lykter etter grunner for å unngå utbetalinger. Ikke snakk med kundebehandler - la alt går skritlig fra start.
Imøtekommende og forståelsesfull. La fram saken og selskapet gikk igjennom saken( skadebehandling) på en god måte
Altid fornøyd med fremtiden da saksbehandler tid er veldi kort
Litt tungvint å komme i kontakt med når det er akutt. Spesiellt hvis den forsikringen er registrert på er en annen enn den f.eks bilen er registrert på. Men når man først har kommet igjennom, så oppleves fremtid som en seriøs aktør som ønsker å hjelpe kunden på best mulig måte.