Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Følte trygghet og at jeg ble ivaretatt, og en utrolig rask saksbehandling og oppfølging. En utrolig god opplevelse og følte å bli tatt på alvor og det ga meg trygghet. Det er slik ett selskap skal agere overfor sine kunder! Hadde fra før av erfaring med ett stor fors.selskap gjennom 25år, aldri vært oppe i noen saker med dem. Men når jeg uheldigvis pga kom i en situasjon med dem, så følte jeg meg stikk motsatt..mistenkligjort og utrolig mye mailer fram og tilbake, på en sak som var klar i forhold til forsikringen jeg hadde. Kjempefornøyd med valget å bytte selskap.
Utrolig vanskelig å komme noen vei med denne forsikringen. Lite behjelpelig å komme fra til noen som helst løsning. Selv med god dokumentasjon er ikke nok for dem. Fraråder alle å bruke denne forsikringen....
Fremtind fremstår for meg som et trygt og seriøst selskap. Gode betingelser og hurtig oppgjør gjør at jeg vil anbefale Fremtind forsikring.
Har ikke fått svar på min sak, før jeg får en spørre undersøkelse om hvor fornøyd jeg er med mitt forsikringsselskap
- Våres Vorsteh valp hadde en hjørnetann som grodde feil og den måtte slippes ned, i tillegg til at det medførte andre komplikasjoner. 20.000,- på dette. Ikke noe snakk om å møtes på midten eller betaling av medisin til bruk i etterkant. Da finnes det bedre selskaper det ute faktisk! - Det var dessverre ingen hjelp å få når man hadde behov for det. - Les alt med liten skrift før du inngår i avtalen med selskapet. - Syntes det er trist at man betaler og det er rent avslag med forskjellige henvisninger til forskjellige paragrafer.
Meget god saksbehandling 😁 Regnet med at Mob ville repareres og at den ville returneres men fikk ny uten diskusjon. 6 i terningkast 🙌🙌
På kundeservice var de veldig hyggelige og behjelpelige i forbindelse med pipebrann. Ble raskt kontaktet av en takstmann, og der stoppet også servicen. Han sammenlignet sot/lukt fra røyk med pinnekjøttlukt, og var generelt sett frekk og lite samarbeidsvillig. Han spurte spørsmål som "du klarer vel å vaske selv?", Og "du må jo ikke rive veggen on du lager pinnekjøtt selv om det lukter veldig?", Og hele opplevelsen var svært ubehagelig. Det var brannvesenet som mente jeg burde kontakte forsikringsselskap, siden røyklukt kunne sette seg i vegger og tapet, og jeg satt igjen med en følelse av å føle meg som en idiot som ringte.