Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt to skader; en liten og en stor. Begge håndtert like effektivt. Jeg har bare meldt inn skadene, så har Fremtind tatt seg av alt det andre. Mine erfaringer er bare positive
Upålitelige og lite kundesentriske. Kunden sitter igjen med hele regningen og har liten nytte av forsikringen.
Jeg har 40 års kundeforhold til først Samvirke som så ble Sparebank1 og nå Fremtind. Har ikke fått tilbud fra andre selskaper som har gjort at jeg har vurdert å forlate, nå Fremtind.
Sendte inn skademld "analogt". Likevel rask respons. Heile saka vart behandla kjapt og effektivt.
Dere send meg opp til andre tfn.numer, som send meg opp til andre tfn.numer, Som til slutt blir jeg forvirret og frustrert uten få orden på saken. Litt trist.
Utrolig lang saksbehandlingstid på en helt grei reiseforsikringsak.
Saken drøyde unødvendig lenge, måtte hente all info selv. Savner feedback underveis i saken, spes når ting vil ta lang tid pga korona.