Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tungvint å melde skaden. Lang behandlingstid. Blir oppfordret til å ikke prøve å ta direkte kontakt. Fikk heller ikke direkte kontakt etter behandling...
Er fornøyd med behandling av et tidligere oppgjør da selskapet hette Sparebank1, selv om jeg måtte ta kravet opp 2 ganger. Skulle ønske at det ikke var behov for å måtte ta opp en sak for 2. gang. På reiseforsikring denne gang fikk jeg avslag på et lite beløp, er ikke så fornøyd med det.
Noe lang behandling s tid. Hurtig oppgjør når saken Hvar ferdig behandlet.
Jeg fikk tydelig og god innformasjon ved første kontakt. Oppfølging underveis og greit oppgjør tilslutt ! Fint med samme person å forholde seg til etterhvert som saken gikk!
Burde hatt en chat funksjon for å få registrert skaden på nett, soiimat alt blir fyrlt ut riktig.
Rask behandling når skaden er meldt. Telefon og SMS blir gjerne benyttet.
Først må man nesten krangle seg igjennom for at de skal ta saken, deretter blir ingenting fulgt opp. Vi har kontaktet og purret selv. Samt spurt om utlegg til nye klær som var i behov, dette ble da ikke dekt (når alt man eier og har, er blitt sendt til rens) selv om prossessen før man får det tilbake tar 3-4 uker, og saken kan gå til regress for deres del. Håpløst..