Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dessverre er vi ikke fornøyd saksbehandling i forsikringssak fra tidligere i år. Saksbehandler ga mye motstridende info, og saksgang tok veldig lang tid. Dette gjorde så det som i utg.pkt. kunne vært en liten skadene etter et trefall på taket som var på naboens tomt ble en stor skade, med flere følgeskader vi ikke har fått dekket. Utbedringen/sette i gang med håndverker burde vært gjennomført mye raskere, men vi fikk beskjed om å avvente dette, og at forsikringsselskap ville ta hånd om alt. Deretter etter flere måneder fikk vi beskjed om å organisere alt selv, og dermed ble dette prosessen unødvendig lang, og huset har fått skade som kunne vært unngått.
Dere var tilstede når vi trengte det jeg og min familie, så jeg er heldig som var kunde hos dere.
Rask respons ved skade Hyggelige saksbehandlere Veldig fornøyd
Opplevde rask respons og tydelig kommunikasjon på prosedyre for å få ekspedert saken på korrekt måte. Oppfølging var også bra og ble hele tiden opplyst om hvordan saken lå an. Anbefales
Enkelt å forholde seg til. God info. Litt å fa tak i.
Enkelt å melde skade på nettet. Rask saksbehandling og rask utbetaling. Trengte ikke å ta kontakt med saksbehandler for å melde skade. Utmerket.
Tok alt for lang tid med og få ordnet opp i saken. De skulle sette inn fagfolk til og rydde opp, men etter ca to mnd ordnet vi opp selv og fikk en engangserstatning som var minimal.