Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det gikk veldig greit fra start til sluttoppgjør og saksbehandlerne var veldig hyggelige.
Framtid gjør ting vanskelig uten de tar hensyn til noe, jeg kan si de vil bare krangle med oss dom kunde kun for å ikke gi noe erstatning.
Meget fornøyd med selskapet raske og greie oppgjør
Alt i alt veldig fornøyd med forsikringselskapet. Veldig fornøyd med dere, god service og gode samtaler på telefon Kan bli bedre på å være mer effektiv på forsikringssaker som er enkle å håndtere. Jeg synes dere brukte lang tid på en sak som var enkel å håndtere, med tanke på hvem som har skyld og ikke. Det kan selvfølgelig hende at det var det andre forsikringsselskapet som gjorde til at det tok lang tid.
Får ikke igjen på forsikring da sykkelen sto i samme kommune jeg bor i.trodde reiseforsikring galt fra du gikk ut hjenme i fra.
Det var en kundebehandler i DNB som overtalte meg til å kjøpe forsikring. Enkelt og greit og forholde seg til informasjon man får om hvordan man skal få refundert utlegg i forbindelse med alvorlig sykdom når man er på reise i utlandet. I mitt tilfelle - covid i Spania under hele oppholdet. Vennlig og hjelpsom kundebehandler.
Gode på kundebehandling og på å følge opp saken! Enkelt system der man melder inn skade, og enkelt system som oppdaterer kunden på saken kontinuerlig.