Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt i alt veldig fornøyd med forsikringselskapet. Veldig fornøyd med dere, god service og gode samtaler på telefon Kan bli bedre på å være mer effektiv på forsikringssaker som er enkle å håndtere. Jeg synes dere brukte lang tid på en sak som var enkel å håndtere, med tanke på hvem som har skyld og ikke. Det kan selvfølgelig hende at det var det andre forsikringsselskapet som gjorde til at det tok lang tid.
Får ikke igjen på forsikring da sykkelen sto i samme kommune jeg bor i.trodde reiseforsikring galt fra du gikk ut hjenme i fra.
Det var en kundebehandler i DNB som overtalte meg til å kjøpe forsikring. Enkelt og greit og forholde seg til informasjon man får om hvordan man skal få refundert utlegg i forbindelse med alvorlig sykdom når man er på reise i utlandet. I mitt tilfelle - covid i Spania under hele oppholdet. Vennlig og hjelpsom kundebehandler.
Gode på kundebehandling og på å følge opp saken! Enkelt system der man melder inn skade, og enkelt system som oppdaterer kunden på saken kontinuerlig.
Fantastisk respons, god tone fra saksbehandler og kjapt oppgjør!
Får hurtig svar, får et godt begrunnet forsikringsoppgjør og pengene utbetalt med en gang. Mnd-avgiftene har økt noe de siste to årene, men er fortsatt akseptable.
Har hatt gode opplevelser med oppgjør tidligere, men ved siste skade har det vært slitsomt og frustrerende. Saken er ikke oppgjøret 4 mnd etter uhellet med koketoppen.