Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk raskt svar på det jeg lurte på, god oppfølging underveis og rask og uproblematisk oppgjør.
Jeg har i det siste vært litt uheldig med en Bilskade, og litt senere fikk jeg skadedyr på loftet. Fremtind var tydelige og hjelpsomme i mine saker. Det hjelper veldig når man kan prate med en kundekontakt! Jeg opplevde å bli tatt seriøst, og fikk meget god hjelp jeg må ærlig si at jeg var litt bekymret for hvordan prosessen kom til å bli siden jeg aldri har benyttet meg av forsikring før, men dette var meget positivt. Føler meg trygg med Fremtind.
Min samboer og min bonusdatter hadde gjennomgående billett med Turkish fra Jakarta via Istanbul til Oslo. Flyet var mer enn to timer forsinket fra Jakarta. Dette fikk de sms om. Resultatet var at de mistet flyet fra Istanbul til Oslo. Det påløp minimale kostnader for noen toalettsaker, klær, truser etc på til sammen ca kr 1500. Dette ble avslått fordi vi ikke kunne fortelle grunnen til at flyet var forsinket. Alle som har prøvd å ringe til et flyselskap vet hvor enkelt det er. Når man i tillegg skal spørre om grunnen til at flyet var forsinket!,. Nei takk! Så, da ble det avslag. Takk for meg hos Fremtind!
RASK BEHANDLING AV SAKEN. Alle mine utgifter og tapt ferietid ble tilbakebetalt.
gikk veldig raskt og når penga kom inn på konto og rask behandlingstid
Anbefales,kort responstid,og tilbakemelding.Enkelt å orientere seg.
Jeg er kjempefornøyd med Fremtind. Skjema for rapportering funker veldig bra, raskt og enkelt. Skadeoppgjør skjer superraskt. Dette henger selvsagt sammen med hvilke type forsikring og hva som er kravet. Men jeg er superfornøyd med Fremtind