Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken tok ikke lang tid. Fikk telefon fra saksbehandler som ba om dokumentasjon, sendte inn den og fikk melding om vedtak etter få dager og pengene på konto et par dager etter det igjen. Kunne ikke vært mer smidig!
Raskt og klart svar Kunne tenkt meg større etstatning
Fikk avlyst arrangement. Grunnet ekstremværet Hadde billetter og overnatting. Med reiseforsikring meldte jeg skaden og fikk kjemperaskt oppgjør.
I en periode med mange saker på grunn av det ekstreme været, var jeg positivt overrasket over hvor fort det gikk fra da jeg leverte inn saken til at pengene ble overført til kontoen min.
Veldig greit å melde inn skaden med app,raskt svar og raskt skadereperasjon.
Kundekonsulent gjorde hva som det han kunne for å betale ut minst mulig.Dette var ikke så store beløp, men måten det ble håndtert på.Når du fyller it skadeskjema, så står det at du må legeerklæring om du må holde deg i seng i mer enn tre dager.Da har man alt vært hos lege og i mitt tilfelle måtte jeg tilbake og fikk den erklæringen.7 dager. Jeg fikk bare 6 dager.Og jeg fikk heller ikke for det jeg måtte betale for å få erklæringen.Makan!! Kundebehandler sa at jeg måtte ha den, men ville ikke betale ut utlegget. For under 2000,- som jeg mente jeg skulle ha i tillegg til det jeg fikk, har forsikringsselskapet gitt meg en veldig dårlig opplevelse og dårlig kundebehandling på telefon.
Anbefales 👍🏼 Raskt skadeoppgjør , og ok verdivurdering 👍🏼